RETUR PRODUSE

Conditii de retur

Daca nu sunteti multumiti de calitatea produselor cumparate din magazinul nostru online, puteti returna produsele care nu sunt personalizate in termen de 14 zile de la data achizitiei fara nici o explicatie, iar noi va vom returna intreaga suma platita de dvs. Pentru produsele personalizate conditiile de returnare sunt cele prevazute de lege, care spune ca contractual nu poate fi denuntat unilateral de catre consummator in cazul:

– contractelor de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;

In acest caz firma noastra returneaza integral sumele achitate, doar in cazul in care:

– produsul in sine are defecte de fabricatie

In cazul fiecarei comenzi, un reprezentant al firmei noastre va contacteaza telefonic.

In conformitate cu prevederile legii, costul livrarii produsului returnat catre noi va fi acoperit de dvs. 

Cum trebuie procedat pentru a returna un produs si a primi banii inapoi:

Ne trimiteti produsul pe care doriti sa il returnati la Șoseaua Sălaj 242, București Cod postal 050912.

Daca trimiteti produsul prin servicii de curierat va rugam sa il trimiteti cu plata transportului la expeditor, in caz contrar coletul este refuzat.

Este recomandat ca produsul returnat sa fie in cutia sa originala, impreuna cu actele primite de la vanzator (garantie, factura fiscala, alte documente).

Cum trebuie procedat pentru schimbarea produsului achizitionat cu un alt produs:

Ne trimiteti produsul pe care doriti sa il schimbati la Șoseaua Sălaj 242, București Cod postal 050912

Dupa primirea coletului, noi vom trimite catre dvs. produsul nou solicitat de dvs. pentru inlocuirea celui vechi. Astfel, in termen de 3-5 zile lucratoare din momentul confirmarii primirii produsului vechi se va expedia noul produs;

Produsele personalizate la cererea clientului, care nu prezinta deteriorari de fabricatie, NU se schimba.

Daca produsul returnat se deterioreaza in timpul transportului retur si operatorii TeraseGold constata ca acesta nu mai poate fi vandut ca si produs nou, vanzatorul are dreptul sa refuze returul acestuia.

Valoarea produsului nou solicitat de dvs. pentru inlocuirea celui vechi nu poate fi mai mica decat valoarea produsului vechi.

Pentru mai multe informatii despre procedura de returnare va rugam sa ne contactati la numarul de telefon: 031 430 9023 sau pe mail: support@terasegold.ro

X